.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از نفربرهای دوزیست در سپاه

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه از استفاده از نفربرهای دوزیست در این نیرو خبر داد و گفت: تمام تجهیزات به‌کار گرفته شده در نیروی دریایی سپاه بومی‌سازی شده است.

علیرضا تنگسیری ظهر امروز در همایش تفنگداران و تکاوران دریایی در نبرد آینده در مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) اهداف حمله آمریکا در سال ۱۹۹۱ را سه کشور افغانستان، عراق و ایران عنوان کرد و افزود: عدم موفقیت در عملیات افغانستان موجب عقب افتادن حمله به ایران شد.

وی، رهبری آگاه ایران را سبب عقب افتادن حمله آمریکا به ایران دانست و افزود: رزمایش‌های هدفمند توسط نیروهای مسلح موجب شده دشمن از حمله به ایران پشیمان شود.

تنگسیری نقش تفنگداران و تکاوران در جنگ آینده را بسیار مهم و کاربردی خواند و تصریح کرد: جنگ آینده در دریاست و آغاز نبرد با دشمن در دریا انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه آمریکا را دشمن اصلی ایران توصیف کرد و گفت: دشمن از رزمندگان ایران رعب و وحشت دارد.

وی با اشاره به مرزهای دریایی ایران در شمال و جنوب کشور، خاطرنشان کرد: حراست از این مناطق نیازمند جوانانی توانمند است تا بتوانند در این مناطق موفق عمل کنند.

تنگسیری نیروی انسانی را مهم‌ترین رکن در نیروهای مسلح معرفی می‌کرد و ابراز داشت: سازماندهی در جنگ آینده متمرکز است اما به کارگیری نیروها غیرمتمرکز صورت می‌گیرد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با تاکید بر تیزهوشی نیروهای مسلح، بیان داشت: صحنه‌های نبرد در تفنگداری و تکاوری در آینده سیال است.

وی خواستار ارتقای تکنیک‌های آموزش در نیروی دریایی سپاه شد و افزود: از فرصت‌ها باید استفاده کرد.

تنگسیری با بیان اینکه نیروها باید بتوانند در کمترین زمان در شرایط سخت آب و هوایی عمل کنند، یادآور شد: یک میلیون نفر مزدور از کشورهای مختلف در آمریکا وجود دارد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه شجاعت و شهامت در نیروهای مسلح را تاثیرگذار ذکر کرد و اذعان داشت: نقش معنویت و بصیرت در نیروهای مسلح بسیار موثر است.

وی بر دقت در انتخاب سلاح و تجهیزات برای استفاده تفنگداران و تکاوران تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان پدافندی باید تغییر یابد.

تنگسیری با اشاره به کاربردی شدن آموزش‌ها، تصریح کرد: آشنایی با عملیات پدافندی بسیار مهم است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه از استفاده از نفربرهای دوزیست در این نیرو خبر داد و گفت: تمام تجهیزات به‌کار گرفته شده در نیروی دریایی سپاه بومی‌سازی شده است.

وی، مجد و شرف یک فرمانده را در اشراف اطلاعاتی نامید و خاطرنشان کرد: جنگ آینده در دریا با نبرد روی زمین متفاوت است.

تنگسیری نقش تفنگداران در اسکورت کشتی‌های نفتی را حساس خواند و بیان داشت: تفنگداران در حراست از سکوها و مناطق حساس نقش موثری ایفا می‌کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1390
مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران سیدالشهدا لشت نشاء در ۱۰کیلومتری مرکز لشت نشاء قرار دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.